Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2017

Σεμινάριο:"Ανακαλύπτοντας τη Γυάρο" (21-22/1/2017)

To ΚΠΕ Κορθίου  στο πλαίσιο της Πράξης «ΚΕΝΤΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΚΠΕ) – ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ», το οποίο υλοποιείται μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ», με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και σε συνεργασία με : 1)Τις Υπεύθυνες Σχολικών Δραστηριοτήτων Α /θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Κυκλάδων και 2) τη Mom/Εταιρεία για τη μελέτη και την προστασία της Μεσογειακής Φώκιας,  θα υλοποιήσουν διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα: «Ανακαλύπτοντας τη Γυάρο»  το Σάββατο 21 και  την Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017, στην Αίθουσα Παρουσιάσεων του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κορθίου.

                                                                ΣΑΒΒΑΤΟ, 21/01/17                  
08:45-09:15
ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ-ΕΓΓΡΑΦΕΣ
09:15-10:15
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ: « ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΓΥΑΡΟΥ-ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΙ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΙ & ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΩ ΟΜΑΔΕΣ».
·         Σπαρτινού Μαρία, Δρ. Βιολογίας, Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Β΄θμιας Εκπαίδευσης Ν. Κυκλάδων.

ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ
10:15-10:30
CYCLADES LIFE: ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΦΩΚΙΑ ΣΤΙΣ ΒΟΡΕΙΕΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
·         Στέλλα Αδαμαντοπούλου, Υπεύθυνη προγράμματος CYCLADES LIFE, MOm
10:30-10:45

10:45-`11:00
11:00-11:15
             
ΓΥΑΡΟΣ: ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΟΣ
·         Ελένη Κούκη, Δρ Ιστορίας, Αρχεία Σύγχρονης Κοινωνικής Ιστορίας (ΑΣΚΙ)
·         Διάλειμμα
·         ΠΑΡΑΚΤΙΑ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΙΑ
·         Σπαρτινού Μαρία, Δρ. Βιολογίας, Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων   Β΄θμιας Εκπαίδευσης Ν. Κυκλάδων.
11:15-11:30
Η ΣΠΑΝΙΟΤΕΡΗ ΦΩΚΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΗ ΓΥΑΡΟ
·         Παναγιώτης Δενδρινός, Δρ Βιολόγος-Ερευνητής, MOm
11:30-11:45
ΟΙ ΦΤΕΡΩΤΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΗΣ ΓΥΑΡΟΥ
·         Ευγενία Πανώριου, Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία
11:45-12:00
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
12:00-12:15
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΑΡΟ
·         Αλεξάνδρα Παππά, Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, MOm

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
12:00-13:00


13:00-14:00
1.    ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΑΡΙ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ
·         Παιδαγωγική ομάδα του ΚΠΕ Κορθίου Άνδρου(Κουκούτση Άννα, Υπεύθυνη του ΚΠΕ  -Χαζάπης Νίκος, Αναπληρωτής Υπεύθυνος του ΚΠΕ – Γλυνός Γιάννης, μέλος της Π.Ο του ΚΠΕ)
2.    ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ
·         Παιδαγωγική ομάδα του ΚΠΕ Κορθίου Άνδρου(Κουκούτση Άννα, Υπεύθυνη του ΚΠΕ  -Χαζάπης Νίκος, Αναπληρωτής Υπεύθυνος του ΚΠΕ – Γλυνός Γιάννης, μέλος της Π.Ο του ΚΠΕ)
14:00-14:30
Α’ ΜΕΡΟΣ: ΓΥΑΡΟΣ, ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ: ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΗΧΟΥΣ
·         Μαρία Λεωνίδα
Σκηνοθέτης, Εκπαιδεύτρια στα Οπτικοακουστικά
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΔΡΟΥ 21 & 22-01-2017
«ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗ ΓΥΑΡΟ»
ΚΥΡΙΑΚΗ, 22/01/17          
 ΠΕΔΙΟ - ΟΠΤΙΚΟΗΧΗΤΙΚΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
09:00
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΜΕ ΠΟΥΛΜΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΜΕΡΙΑ
09:15
ΑΦΙΞΗ ΣΤΗΝ ΠΙΣΩ ΜΕΡΙΑ
09:15-10:15
ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ-ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΗ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
·         LIFE ANDROS
10:15-11:15
Β’ ΜΕΡΟΣ: ΓΥΑΡΟΣ, ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ: ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΗΧΟΥΣ
·         Μαρία Λεωνίδα, Σκηνοθέτης, Εκπαιδεύτρια στα Οπτικοακουστικά
1.       Σύνδεση των πληροφοριών που έχουν λάβει οι συμμετέχοντες ως υπόβαθρο για μια δράση με εικόνες και ήχους.  Συμμετοχική συζήτηση με καταγραφή τίτλων/ ιδεών για ένα έργο
2.       Δημιουργία ενός φανταστικού ηχοτοπίου της Γυάρου
3.       Φωτογράφιση λεπτομερειών από το φυσικό τοπίο που παραπέμπουν
-στο τοπίο και την πανίδα της Γυάρου
-στην σχέση ανθρώπου –τοπίου
-συλλογή στοιχείων για «σκηνογραφική» αναπαράσταση όσων δεν   μπορούμε να προσεγγίσουμε
11:15-11:30
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕ
11:30-15:00
Γ’ ΜΕΡΟΣ: ΓΥΑΡΟΣ, ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ: ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΗΧΟΥΣ
·       Μαρία Λεωνίδα,  Σκηνοθέτης, Εκπαιδεύτρια στα Οπτικοακουστικά
1.       Ακρόαση του ηχοτοπίου, παρατηρήσεις, προσθήκες
2.       Οργάνωση των εικόνων σε τρίπτυχα, βίντεο ή παρουσιάσεις. Σε ομάδες των 4, με 1 υπολογιστή ανά ομάδα.
3.       Παρουσίαση, σχολιασμός
15:00-15:30
ΣΥΖΗΤΗΣΗ
15:30-16:00
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου